Volgers

zondag 26 juni 2011

Hydrangea --Hortensia's in bloei.

Het is hier erg warm ongeveer dertig graden, maar de Hortensia's hebben er nog niet veel last van, ondanks dat ze veel water nodig hebben. Sproeien mag hier eigenlijk niet tijdens de zomer en dat doe ik ook alleen maar als het echt heel hard nodig is. Dus als s'morgens de bloemen en bladeren nog slap hangen, dan geef ik water. Ze beginnen langzaam in bloei te komen. Ik hou zo erg van deze bloemen, ik vind ze prachtig, ook in het najaar als ze van die bestorven kleuren krijgen


.
zie je de spin zich verstoppen     
Goede start van de week!

2 opmerkingen:

  1. Beautiful pics!Have a nice week!
    Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,ik vind ze ook prachtig...Hortensia's.
    En de kleur blauw in het bijzonder.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...