Volgers

maandag 14 mei 2018

Weer in " la Douche".

Na een verbouwing is het goed rusten hier in 
"la Douche France".

Het huis is nog lang niet af! 
Het dak gaat er in september af om vernieuwd te worden,
dus dan gaan we weer verder.
De tuin stond daar ook op ontploffen en dat vind ik wel jammer dat ik niet 
kan zien hoe die zich ontwikkelt.
Hij had ook nog wel wat onderhoud nodig en dan is het jammer om alles achter te laten.
Maar gelukkig heb ik hulp die dat voor mij regelt.

Mijn tuinhulpjes Bling en Toby
Toen we hier aankwamen werkte het weer lekker mee
en konden we hier de terrassen schoon spuiten het tuinmeubilair op zijn plaats zetten.
Omdat ze hier in Frankrijk nogal wat vrij dagen kennen konden
 we gelijk profiteren van het weer en de tuin!

 
Man lief op de motor weg en ik met de veestapel lekker chillen
met een quilt werkje, houd ik dat uren vol! 











Leuk dat je even een kijkje nam!

1 opmerking:

  1. Heerlijk ziet het er daar uit. Ik wist niet dat deze blog oog bestond. Ik lees wel Eef's needle. Dus ik zal deze ook gaan onthouden. Fijn weekend alvast. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...