Volgers

woensdag 30 april 2014

1 MAI

1 MAI

FÊTE DU TRAVAIL.
 DE DAG VAN DE ARBEID.
Hier in Frankrijk een vrije dag.
Grappig hè dus helemaal geen arbeid op deze dag!
Het is de gewoonte om elkaar als attentie een takje Lelietjes van Dalen( le muguet ) te geven.
Ik geef mijn lezers en blogvriendinnen , stille lezers, inspiratiebronnen en verder
IEDEREEN
 die mij lief is een grote bos
LELIETJES VAN DALEN.
Wel jammer dat ik jullie niet de geur mee kan sturen,
want ze ruiken lekker!!!!

 Fijne dag
en Lieve groetjes,
Evelyne

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel. De geur is heerlijk. Ik ruik ze. Ha ha. Bij mij staat ook een grote bos. Vandaar.
    Fijne dag
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk. Die geur kan ik er wel bij denken, die vergeet je niet .
    Geniet van je ' vrije ' dag.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja,wat zijn ze mooi hè,de lelietjes van dalen.
    Ik heb ze ook in mijn tuin.
    Enne...dankjewel voor dit boeketje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...