Volgers

zaterdag 9 februari 2013

Hyacinten

Hyacinten vind ik zo mooi. Misschien een beetje stijfjes als ze nog niet in bloei zijn, maar ook dat vind ik wel wat hebben.
Als ze in bloei komen die geur, bedwelmend gewoon en als je de bloemetjes op zich bekijkt zijn het zulke mooie,  een beetje vetachtige bloemetjes.
De takken buigen helemaal door  zulke grote trossen bloemen zijn het.
Ze horen gewoon bij deze tijd van het jaar!
Het voorjaar in huis!
Iedereen een goed carnavals weekend!
Pas op dat je geen koutje vat!

Lieve groetjes vanuit een besneeuwd Frankrijk, Evelyne
 

7 opmerkingen:

  1. Prachtige foto van die hyacinten...ik kan ze gewoon ruiken vanaf mijn scherm....en sneeuw in Frankrijk..? chips, dan komt dat hier ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Buiten sneeuw en binnen voorjaar bij je.
    Prachtige foto's Evelyne.
    Ik heb ze ook in huis gehaald.
    Alleen weet ik nog niet,wat voor kleur het wordt.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Evelyne, bij jou in Frankrijk hangen de hyacinten ook. Gisteren heb ik de laatsten naar buiten gebracht, ze waren uitgebloeid en uitgegeurd.
    Gr., Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleur! Gezellig het voorjaar naar binnen!
    Fijne zondag!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt gelijk, de geur van Hyacinten is bedwelmend. Ik kan er zo van genieten, het voorjaar komt steeds dichterbij.
    Mooie foto van de paarden in de sneeuw, staan ze vlak bij je huis?

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Hermine,

      Wij wonen aan het einde van een klein dorpje en de paardjes staan twee weides verderop.
      Ze hebben een goede schutplaats en het is een mooi gezicht die twee.

      Bedankt voor je reactie en lieve groetjes, Evelyne

      Verwijderen
  6. Heerlijk is het met hyacinten in huis. Heb ook net weer nieuwe gekocht. Roze dit keer. Wat een mooie foto van de paarden. Die sneeuw mag van mij wel weg. Maar we mogen niet klagen want de zon zien we bijna elke dag.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...