Volgers

vrijdag 8 juni 2012

Rose bowl

Zoals jullie wel zullen weten vind ik het heerlijk om met mijn bloemen, in dit geval met rozen bezig te zijn en mooie sfeervolle hoekjes te creëren.
Dit soort foto's kom je zo en dan wel eens tegen op mijn blog. b.v dit Marie- Antoinette sfeerhoekje
Fotograferen is ook een hobby van mij , met deze twee dingen kan ik heerlijk bezig zijn.

Ik heb mijn witte soepterrine gevuld met witte en roze rozen om dit weekend van te genieten! 
En daaraan heb ik een snufje romantiek toegevoegd!
Ik heb ze in mijn nieuwe keuken gezet, zodat ik dit weekend ook nog in romantische sferen kan koken!

Goed weekend en lieve groetjes, Evelyne

9 opmerkingen:

  1. Dit is super....de romantiek straalt er vanaf
    Prachtig gedaan!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat mooi! helemaal mijn ding hier bij jou! prachtig rozen kristal en zilver vergezeld van prachtig aardewerk het kan niet beter.! Wat heb je dit prachtig gedaan zeg!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig...zo mooi bij elkaar gezocht...om te snoepen!!!!!
    Fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een heerlijke keuken.
    En die soepterrine heb je mooi opgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit schitterend,Evelyne.
    Die kleuren,die zo mooi bij elkaar komen.
    Wat een blikvanger zal dit zijn.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw zeg, dat heb je ontzettend mooi gedaan. Die foto's kunnen zo in een blad vind ik hoor.
    Echt genieten bij jou.
    Fijne dag. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super romantisch plaatje. Die roosjes met juffertje in't groen, helemaal geweldig.
    Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hola Evelyne, just in love with all the lovely flowers of your beautiful garden!!!
    hugs from Chile

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...