Volgers

vrijdag 29 september 2017

En dan is het ineens weer Herfst !!



Tja , de zomer is echt voorbij, 
maar wat vind ik de herfst toch ook een heerlijk jaargetijde!
Die verandering van kleuren, het vallen van het blad.


 
's avonds een beetje sfeer maken met de kaarsen aan en
 de verwarming op een laag pitje.
Een lekker glaasje rode wijn en een borduurwerkje
kortom genieten!!
En dan die prachtige luchten met het ondergaan van de zon.

Waar ik ook zo van geniet zijn de wilde Cyclaampjes
 die plotseling hun kopjes boven de grond steken.


Maar ook de kleuren van de hortensia's waar ik graag kransen van maak.
En wat zo leuk is , daar heb ik de hele winter nog plezier van, als hij ingedroogd is.





Kortom ik hou van dit jaargetijde

Ik bedank jullie voor het bezoekje!
Met dit stiekem snoepende druiven meisje.


3 opmerkingen:

  1. mooie foto's Evelyne, de herfst is ook prachtig, zeker in la douce france..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kransen met de verschillende kleuren.
    En ja,ik kan ook zo genieten van dit jaargetijde.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dit is zeer zeker een mooi jaargetijde.. prachtige kransen heb je gemaakt, en wat een mooie kleur heeft je wilde wingerd al...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...