Volgers

dinsdag 8 mei 2012

Tulp

Nou, met alle techniek en wetenschap blijkt het toch moeilijk te zijn, het weer goed  te kunnen voorspellen. Want van de oplopende temperaturen waarvan ik melding maakte in mijn vorig logje is niets te merken
Het was vandaag dus saai grijs en buiig en heel eventjes een beetje zon.
Maar toen ik tussen de buien door de tuin in liep stond er wel een prachtig TULP mooi te wezen en schreeuwde om aandacht.
Nou dat hielp, want ik ben gauw mijn fototoestel gaan pakken en heb de TULP vereeuwigd!!
Ik weet de naam niet, maar ik vind hem mooi!! Vooral dat de keur met dat roze en groen.
Echt SUPER!!

Allemaal weer een fijne avond en lieve groetjes, Evelyne

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tulp....nog nooit gezien.....en de kleur.....heel mooi....kan me voorstellen dat hij nu op je blog staat.
    Fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele aparte en een hele mooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad,wat een schoonheid.
    Tsja,niks zo grillig als de weerberichten,Evelyne.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tulp laat je zien. Wat is de natuur toch van streek deze mei maand. Hopen op betere tijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is echt prachtig!! wat een kleuren en wat een prachtige vorm.
    Ik heb net maar even tussen de buien door onkruid getrokken. manneman wat veel het groeit de tuin uit. Mijn zaaigoed moest eerst zichtbaar zijn om te kunnen wieden dus het is echt nodig!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...