Volgers

maandag 31 oktober 2011

Herfst

Ik heb de laatste tomaatjes en pepertjes geoogst uit mijn groenten tuin. Op mijn andere blog had ik het al over mijn laatste boeketje bloemen uit de tuin, dus kunnen we echt zeggen dat het nu herfst is!!
Vandaar dat ik ook maar de herfst in huis gehaald heb. Pompoentjes, een knol met cyclamens, wat dennenappels, lampionnetjes, een opgepoetst appeltje en knolletjes met  kleine narcisjes, alles uit de tuin en verder een tak met peperbessen, dat is toch wel voldoende om een herfstschaal te vullen en heerlijk van te genieten, nu de avonden al langer worden, zeker nu de zomertijd voorbij is.
Genieten jullie mee!!

H♥rtelijke groetjes, 
Evelyne

5 opmerkingen:

  1. Dit ziet er heel gezellig uit.Wat heerlijk om dat allemaal in de tuin te hebben.
    En ja,ik heb ervan genoten.

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We genieten zeker mee,Evelyne.
    Je hebt echt oog voor compositie.
    En het geeft inderdaad heel veel herfstsfeer.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben inderdaad voor dezelfde vorm gekozen en allebei nog lekker herfst.
    leuk om hetzelfde idee tegen te komen

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige herfstschaal! Zo mooi met al die kleuren!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...