Volgers

vrijdag 13 mei 2011

Rozen,rozen,rozen, rozen,

Door het aanhoudende mooie weer bloeien de rozen vroeg dit jaar.
Ik heb er een aantal op de foto gezet.
Rose " Etoile de Hollande"Net open.


Rose " Pat Austin"

Rose " Maigold"
Rose " Dame de Coeur"
Dit is Rose Cluny en het leuke is dat wij daar 15 minuten vandaan wonen.Hier gaat de roos net open.


Rose " Rosemoor"


Rose " Elantyne"
Het is net een sprookje in de tuin en er zijn erbij die zo lekker ruiken, ouderwets lekker naar theerozen.
Ik hoop dat jullie ook zo genieten van deze rozen, ook al ruiken deze niet.

3 opmerkingen:

  1. Schitterende rozen.
    Ik geloof direct,dat het net een sprookje lijkt.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk de rozen ik ruik ze al. Op mijn balkon bloeien er ook in potten, dus ik kan ook een beetje genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! vooral de Rosemoor, erg mooi!
    geniet ervan..

    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...